Prodaja

ABC PRODAJE – UVODNI KORAKI NA PRODAJNEM PARKETU

Primerno tako  za začetnike na prodajnem področju kot za vse tiste, ki ne marajo prodaje pa morajo vseeno prodajat. Za mikro in male podjetnike, ki so specialisti na svojem področju in želijo izboljšati prodajo svojih izdlekov/storitev ter vse ostale, ki se želijo spoznati s prodajnim procesom.

Vsebina seminarja/delavnice 

Motivacija za prodajo

Pomen samozavesti v prodaji in kako jo povečam

Struktura prodajnega  postopka

Najpogostejše napake v prodajnem postopku in kako jih odpraviti

Moč in pomen ugovorov

Prodajo je potrebno zaključiti – kako?

Kaj pridobim z udeležbo na seminarju? 

Seminar/delavnica je osredotočen na osebno prodajo. Tudi, če niste ljubitelj prodaje priznajte, da na nek način vsak dan prodajamo. Prodajamo svoje znanje, svoje ideje, na razgovorih za delo – sebe, svoje produkte in /ali storitve. Udeleženci se bodo seznanili s koraki prodajnega procesa, osnovnimi zakonitostmi ter pomenom upravljanja z ugovori. Predvsem pa spremenimo odnos do prodaje.

Za dodatne informacije o seminarjih nam pošljite vaše povpraševanje na kratos@kratos.si;

 

AVTENTIČNA PRODAJA  

Ljudje smo različni in različno se odzivamo. Obstaja prepričanje, da so extroverti najboljši prodajalci, Pa so res? Ali je lahko introvert uspešen v prodaji? Kakšne tipe kupcev in prodajalcev imamo?Ali si tudi vi želite, da bi znali »prebrati« vaše kupce?

Vsebina seminarja:

6 razlogih zakaj ne prodate več

Pozitivna moč negativnih pričakovanj in zakaj je pomembna.

10 najpogostejših napak, ki jih delamo v prodaji

Kako povečamo samozavest in motivacijo za prodajo

Osebnostna tipologija – kateri tip prodajalca sem (katere so moje šibke in močne točke); 4 osnovni tipi kupcev – kako se jim prilagodimo; Uporaba osebnostne tipologije skozi prodajni proces

Kaj pridobim z udeležbo na seminarju?  Spoznam osnovne značilnosti posameznih osebnostnih tipov. Seznanim se s karakteristikam različnih tipov kupcev in ugotovim kakšen tip prodajalca sem.  Povečam svojo samozavest in motivacijo v in za prodajo.

Za dodatne informacije o seminarjih nam pošljite vaše povpraševanje na kratos@kratos.si;

 

 Na intenzivne prodajne module se lahko prijavijo udeleženci z izkušnjami v prodaji ali pa udeleženci naših prodajnih seminarjev.

Prodajni moduli so namenjeni intenzivnemu treningu na vaših prodajnih programih

Modul 1: Prodajna predstavitev profesionalno odigrana vloga (4 ure)

Modul 2: Upravljanje z ugovori  in reševanje konfliktov(4 ure)

Modul 3: Učinkovito zaključevanje prodaje (4 ure)

Za dodatne informacije o seminarjih nam pošljite vaše povpraševanje na  kratos@kratos.si; 

TERMINI za poslovni seminar Prodaja